2011. június 28., kedd

Kíváncsi leszek :)

Holnap (azaz már ma, most estem haza) lesz a mirrorszalonos bemutató, nagyon kíváncsi leszek. Főleg, hogy végre találtam egy helyet, ahol csinálnak porcelán körmöket. Április 7.-én rakattam fel egy kockás tippes műkörmöt, porcelánt, az bírta majdnem 2 hónapig, persze reszelgettem az alját, hogy ne látszódjon a lenövés. Aztán, elkezdtem keresni műkörmöst, aki csinál porcelán körmöt, sehol sem találtam. Úgy egy hete talált barátnőm, 12ezer volt a hegyes, de szép, 3D-s virágokkal. :)

A 3D-s díszítést volt, ahol 8 ezerért egy sima manikűrrel akarták pótolni...

Annyit el kell mondanom, hogy zselés körmöm már volt, és mind betört (főleg a mutatóujjam), 2-3 hét után. Vagyis úgy volt, hogy 2-3 köröm letört, a többi meg maradt. "Szépen" nézett ki... Egy volt osztálytársam csinálta, én voltam a vizsgamunkája is, oklevelet is kapott azóta a szép munkájáért, sajnos a zselé nem tartós, nem az Ő munkájával volt gond. És az energiaitalomat sem tudtam kibontani. A porcelánnal simán ment. :)

A porcelánt most azért volt fenn 2 hónapig, mert nem találtam senkit, aki újra tudta volna tölteni... Ugye, nálunk Pesten, minden 2. panelházon ott villog a szolárium-fodrászat-műköröm felirat az ablakon és mindegyik zselés. Neten is kerestem, főleg zuglói szalonokat. Barátom is megkérdezte egy ismerősét, akinek van körmös végzettsége, de most nem dolgozik a szakmában, viszont meg tudta volna csinálni, de csak zselést. Így végülis sikerült egyszerre leszednem a körmeimet, amikor feljött már az alja is.

Barátnőm egy hete ajánlotta az ő körmösét, valamint, most is néztem, hogy ebben a mirror szalonban is csinálnak porcelánt. És tényleg, nekem SOSE tört le még a porcelán körmöm, a majdnem 2 hónap alatt is csak a lenövés miatt jött le. És itt még nem is drága a műköröm, ebben a mirror szalonban, 7200 az alap, erre még jön a díszítés ára, és porcelán! Más szalonokban 4-5 ezer egy "alap" zselés köröm, a porcelán drágább, de megéri. Remélem, hogy majd lesz szó erről is a bemutatón, vagy munkákat nézegethetek.

A műkörömmel a személyes véleményem, hogy akinek nincs anyagi kerete erre, az ne kezdjen bele. Szörnyen kiábrándító 1-2 letört köröm, a lenövések, stb. Akkor inkább legyen természetes köröm, nekem is most az van, nem lettem csúnyább tőle, csak egyszerűen tetszik a műkarom. :$ Mondjuk nekem is anyagiaktól függ, mert nyáron inkább elmászkálgatok abból a pénzből ide-oda, aztán sulikat is be kell fizetni, szóval lehet október lesz belőle. Mert ez nem létszükséglet :) Persze, ha nem tudok ellenállni a kísértésnek, megcsináltatom. :) De már most kezdik a nyári leárazásokat, augusztus végére nagyon durva árak lesznek. Ez még a jövő zenéje. :)

A bemutatóért köszönet illeti a puderfelho blog tulajdonosát, Andit. Ő kapta a lehetőséget, hogy ingyen elnézhessen 6 olvasója a bemutatóra. :) Köszönjük! :) Blogjának címe: http://www.puderfelho.hu/

Kép képet megosztanék, az elsőn volt ekkora a körmöm, amikor felrakták természetes hatásút akartam :) A második, amikor megnőtt már, de ügyesen kezeltem a lenövés problémáját és egy kis piros pöttyös túrórudi reklámnak is elmegy ;) - ez a tippes porcelán, látjátok, nem volt letöréssel probléma :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése