2011. július 20., szerda

Tesco


Nem szoktam gyakran Tesco-ba járni, ugyanis van a közelben (sokkal közelebb, mint a Tesco) pláza, rossmann, dm, fressnapf, 3 spar és penny market is. Viszont mostanában elég sokat járok, és mindig találok valamit, ami sokkal olcsóbb, mint bárhol máshol.

Ezek a körömlakkok 400 Ft alatt voltak (maybelline mini colorama), el is kapkodták őket, azóta sajnos vissza is ment az áruk.

Tegnapelőtt vettem hajfestéket is (egyet fizet, kettőt kap akció). Az ilyen akciókon mindig elkapkodják a színeket, 2 hónapja is volt ilyen akció, akkor csak pár darab volt készleten, a raktáros mondta, hogy nincs is több festékük. És nem volt olyan árnyalatú, mint amivel festem a hajamat. A hajamat nem merem más árnyalattal (még márkával sem) festeni, mert akkor sajnos valószínű, hogy a lenövést másképp fogja be, mint a festett részt. Most volt ugyanaz a márka, ugyanolyan árnyalatú, mint amilyet használok, csak a 10 perces változata. (Palette).

Most ruhákra van nagy akció, évekig kerültem a Tesco-s ruhákat, mert biztos gagyi és úgy egy éve találtam ott egy cipőt, amit sehol sem találtam, meglepődve tapasztaltam, hogy nem rossz minőségű. Azóta veszek ott is ruhát, ha eljutok a Tesco-ba. Szerintem érdemes benézni most is, mert 50-70%-os leárazás van, és méretből sincs hiány. Van kicsi is, nagy is. Én 2 hete vettem egy egyszerű, sötétkék farmert 3550 Ft-ért.

A fülbevalókon gondolkoztam, féltem, hogy begyullad a fülem tőlük. (2 hete vettem ezeket, estére mindig kiveszem a fülbevalót, mert zavar a kicsi is alvás közben.) Abszolút semmi bajom nem lett tőle, a karikákat azért vettem meg, mert kíváncsi voltam, hogy áll egy karika-fülbevaló. A masnis fülbevalót anyum rakatta be a kosárba, hogy „ennyiért szinte ingyen van”. :D

5 megjegyzés:

  1. A Maybelline Colorama lakkok nekem a kedvenceim. :) Ez a két szín is megvan/megvolt. A Cherry Sweet üvegben iszonyúan jól néz ki, nagyon tetszett, de a körmömön nem. :( Jó, valószínű csak azért, mert egyébként nem szoktam nagyon feltűnő színekkel festeni a körmöm, leginkább a világos, nude lakkokat szeretem, idén nyáron vettem először ilyen erősebb színű lakkokat. Ez a Cherry Sweet végül a barátnőmnél kötött ki, mert én nem használtam volna. A másik, a Coral Rose az megvan, használtam is párszor, és még fogom is, bár inkább csak nyáron, amikor suli van, amúgy sem szeretem az ilyen feltűnő színeket. :) De az tuti, hogy csak fedőlakkal együtt érdemes őket használni, mert mikor azt kihagytam, másnapra lepattogott egy-két helyen (bár ebben a körmöm is hibás volt, mert kicsit betört).

    Tudom, hogy nem kérdezted :D, de még ami nagyon tetszik mostanában, az a Catrice Dirty Berry-je (http://www.parokeets.com/en/2011/05/catrice-dirty-berry/ - itt van egy post róla sok-sok képpel), meseszép színe van... :O :) És egyébként sokáig is bírta, úgyhogy biztos szerzek még be mellé Catrice lakkot, mert szép, jól lehet használni, és viszonylag tartós is nekem. Plusz még a megfizethető kategóriába tartozik, én 750-ért vettem, és tudtommal a többi is kb. ebben az árkategóriában van.

    Bocs, hosszúra sikeredtem és a végén még közöm sem volt a bejegyzésedhez, remélem nem baj. :D

    VálaszTörlés
  2. Nem baj, ha ennyit írsz :) Nekem is ezek a lakkok a kedvenceim, mert a nagy üvegeket sose használom el, beszáradnak... Sajnos kár, hogy nincs teszter a lakkokról is, kicsit zsákbamacska, hogy milyen lesz felkenve. Nekem két réteg kellett belőlük amúgy.

    Fedőlakkot vagy alap-lakkot szeretnék venni (essence vagy avon-ost), mert iszonyatosan gyenge a körmöm (műkörmöm volt) és másnapra már lepattognak.

    Szerintem is ezek inkább nyárias színek, a Colar Rose számomra belefér a natúr kategóriába, a piros tényleg erős. :)

    Ebből a catrice lakkból van valami türkiz vagy szép zöld árnyalat? Ezek a csillámok nagyon szépek benne, csak a kék körömlakk nem az én világom.

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is mindent két rétegben használok, úgy fednek igazán. Alaplakk nekem Moyra van, fedőlakknak meg az Avonból azt a zöld színűt használom, szerintem valami körömerősítőféle lehet. :D Ez bevált fedőlakknak, pl. a Moyra-s az nekem buborékos lesz, akármit csinálok... Essence BTGN lakkokat még nem használtam, de valszeg kipróbálom, mert mindenhol ódákat zengenek róla. :)

    Ez a Dirty Berry egyébként lila, nem kék. :) Sötétlila. Én sem sűrűn fogom használni, de nyáron ez még belefér, a napfényben gyönyörűen csillámlik. :D

    http://www.catrice.eu/en/products/nails/nail-polish/detail/product/ultimate-nail-lacquer-030.html - itt vannak a Catrice lakkok, megnézegetheted milyen színűek. Az én lilámból kiindulva azt mondom, minden valszeg picit sötétebb, mint a képeken. De sokaknál olvastam az (540) Am I Blue or Green? nevű lakkról, itt a 3. sorban hátulról a 3. szín. De biztos találsz képeket a neten rendesen kifestett körmökről. :) De gondolom az a legjobb, ha a boltban megnézegeti őket az ember. :) Nekem ez a Catrice lakkom a körmeimen ugyanúgy néz ki, mint az üvegben, ilyen se sokszor van. :D Tényleg ugyanolyan, szóval annyira ez nem zsákbamacska, de lehet, hogy a többi színnél nem így van.

    VálaszTörlés
  4. Szépek ezek a lakkok :))

    Amúgy az AVON katalógusban olvastam, hogy az alapozólakk arra való, hogy jobban tartson a körömlakk, amit utána rákenünk :) Nem tudom, ebből mennyi igaz, még nem próbáltam.

    Most nem szeretnék sok körömlakkot vásárolni, mert még nem döntöttem el, hogy műkörmöm legyen-e, vagy maradjon a természetes. Vagy gondolkozok az Essence szettjén, van benne alapozó, fedőlakk és hozzá még francia körömvég, ami visszafogott műköröm hatásúnak néz ki. De olvastam teszteken, hogy 1 hét után lejön a körömvég, és akkor azt újra kell vásárolni :( Még nem döntöttem el, mit is szeretnék, egy hosszú műkörömre mégse kenhetek rá egy rikító színű lakkot, az olyan közönséges. :S

    VálaszTörlés
  5. Az alaplakk nekem végülis bevált, mert nem színezik el a lakkok a körmeim (korábban néha besárgult a körmöm :S), de valószínű, hogy emiatt is van, hogy tovább is tartanak a lakkok.

    VálaszTörlés