2011. augusztus 8., hétfő

299-Ft-os Essence akció a Rossmann üzletekben


Sikerült értesülnöm róla, hogy megint van 299 ft-os akció a rossmann üzleteiben. Tegnap fogtam magam, és gondoltam, körbenézek. (Aztán elkapott az akció-láz, hiszen nincs szükségem több sminkre, főleg, hogy szeptembertől, sulikezdéstől, nem tudom, mennyi időmet veszi el a tanulás, és mennyi idő marad a sminkelésre…)

Vettem több dolgot is, de most csak az akciós termékekről szeretnék írni. A nyári kollekciót árazták le, de nem mindegyik árnyalatot! Mielőtt vásárolunk, érdemes alul megnézni, melyik árnyalatok akciósak.

Érdemes nem központi helyen lévő rossmann üzletbe menni, én a plázákban lévőket utálom, le van fosztva és nagyon bunkók a biztonsági őrök. Pedig nekem fél-1 óra a minimum, amíg válogatok, és lehet, akkor sem veszek semmit. (Ilyenkor az árkádban át is kutattak már, megalázó volt, főleg, hogy be se csipogott, mintha egy tolvaj lennék…). Plázákon kívül normálisabbak, vagy csak én találtam jó üzletet?

Nah de az akciós termékek (mindegyik 299 Ft): nyári szájfények közül mind, az egyik árnyalat (csak 1) akciós a púderek között, duo szemhéjpúderek, 4es szemhéjpúderpaletták (nem mindegyik), bronzosító-pirosító duo (csak világosabb bőrre való volt, a sötétet elvitték), csillámos bronzosítópúder, 1-2 szempillaspirál, körömlakkok, szemceruzák, pirosítóecset. Még most érdemes elmenni nem központi helyen lévő üzletekbe, hátha nincs lefosztva minden.

Még nem teszteltem őket, gyorsan berakok képet, hátha valakinek kedve támad elmenni és venni valamit. Én ezeket vettem: pirosítóecset, 4es paletták, bronzosító-pirosító púder. (A képre kattintva nagyobb méretben is megnézhetitek)


1 megjegyzés:

  1. Én még korábban megvettem a zöld színű Essence négyes szemhéjpúderpalettáját, bevallom őszintén egyszer kipróbáltam otthon, de élesben még nem használtam. Igazából mióta megvan a Sleek palettám, semmit nem használtam azon kívül. :D

    VálaszTörlés